Buyurtmani rasmiylashtirish va muddatlari
1. Buyurtmani buyurtmachi mustaqil ravishda
saytga yoki mobil ilova orqali joylashtirishi mumkin.
2. Buyurtmani joylashtirishda
buyurtmachi tekshirish tartibidan o'tishi va quyidagi ma'lumotlarni ko'rsatishi
lozim:
To'liq
ism va telefon raqami;
Buyurtmani
oluvchining to'liq ismi-sharifi va telefon raqami (agar u buyurtmachidan farqli
bo'lsa);
Buyurtmani
yetkazib berish manzili.
3. Buyurtma joylashtirgandan
so'ng, buyurtmachiga buyurtmaning kutilgan yetkazib berish sanasi to'g'risida
ma'lumot beriladi. Ushbu sana sotuvchining yetkazib berish xizmati yoki
"Tinfis" etkazib berish xizmati buyurtmani xaridorga yetkazib berishga
tayyor bo'lish vaqtini anglatadi. Ko'rsatilgan sana buyurtma qilingan
tovarlarning sotuvchi omborida mavjudligiga, buyurtmani qayta ishlash uchun
zarur bo'lgan vaqtga va buyurtma berish xizmati davomida tanlangan jo'natmaning
yetkazib berish vaqtiga bog'liq;
4. Agar xaridor
buyurtma bergan bo'lsa va sotuvchida buyurtma qilingan tovarlarning kerakli
miqdori mavjud bo'lmasa, sotuvchi bu haqda Tinfis menejerlariga qo'ng'iroq yoki
xabar orqali xabar beradi. Xaridor sotuvchidan mavjud bo'lgan miqdorda tovarni
qabul qilishga rozi bo'lishga yoki 14 kun ichida bekor qilishga haqli, sotuvchi
ushbu buyurtmani bekor qilish huquqini o'zida saqlab qoladi.;
4.1. Platforma
yoki sotuvchi xaridor ilgari 5 (besh) va undan ortiq marta tovarlarning yo’qligi
bilan bog'liq bo'lmagan sabablarni ko'rsatgan holda rad etgan tovarlar
tarkibidagi buyurtmalarni bekor qilishga haqli;
5. Sotuvchining tovarlarni sotish
shartnomasi boʻyicha xaridor oldidagi majburiyatlari buyurtmani sotib oluvchiga
yoki buyurtmachi tomonidan koʻrsatilgan uchinchi shaxsga oʻtkazilgan paytdan
boshlab bajarilgan deb hisoblanadi;
6. Sotuvchining omborida tovarlarning mavjudligi
va tovarning sotuvchi omboriga kutilayotgan etkazib berish vaqti to'g'risidagi
ma'lumotlar mahsulot sahifasida ko'rsatilgan. Buyurtmachi tomonidan buyurtmani
olish vaqti yetkazib berish manzili va hududiga, yetkazib berish xizmatining
ishlashiga bog'liq va sotuvchiga bevosita bog'liq emas;
7. Saytda taqdim etilgan tovarlar
haqidagi barcha ma'lumotlar faqat ma'lumot uchun mo'ljallangan va tovarlarning
tavsiflari va xususiyatlari, shu jumladan ranglar, o'lchamlar va shakllar
to'g'risida ishonchli ma'lumotlarni to'liq yetkaza olmaydi. Agar buyurtmachida
tovarning xossalari va xususiyatlariga oid savollar bo'lsa, shu jumladan
buyurtma qilingan tovarning sifatini tasdiqlovchi hujjatlarni taqdim etish
zarurati bo'lsa, buyurtmani joylashtirishdan oldin buyurtmachi platformaning
qo'llab-quvvatlash xizmatiga murojaat qilishi kerak;
8. Ba'zi buyurtmalarni
joylashtirishda mijoz bir yoki bir nechta jo'natmalarda buyurtmani qanday
yaratishni tanlashi mumkin;
9. Chegirmali tovarlarni sotish;
9.1. Sotuvchi saytdagi tovarning
tavsifida ko'rsatilgan nuqsonlarga ega bo'lgan, shuningdek tovar uchun
qo'shilgan hujjatlarda ko'rsatilgan tovarni sotish uchun taklif qilish huquqiga
ega;
9.2. Agar xaridor tovarni sotishda
sotuvchi tomonidan koʻrsatilmagan nuqsonlarni aniqlasa, xaridor tovarni
xaridorga oʻtkazishdan oldin yoki transferdan oldin yuzaga kelgan sabablarga
koʻra yuzaga kelgan nuqsonlarni isbotlasa, nuqsonlarni yoʻq qilish,
almashtirish yoki shartnomani bekor qilish boʻyicha talablar qoʻyishga haqli.;
9.3. Sotuvchining chegirmali tovarlar uchun kafolat majburiyatlari, agar xaridor
sotuvchi tomonidan belgilanmagan va tovar xaridorga topshirilgunga qadar paydo
bo'lgan nuqsonlar / nuqsonlarni aniqlagan taqdirda qo'llaniladi. Bunday holda,
xaridor sotuvchiga shartnomani bekor qilish va to'langan pulni qaytarish
to'g'risida iltimos bilan murojaat qilish huquqiga ega, agar xaridor sotuvchiga
10 kundan kechiktirmay murojaat qilsa, xaridorning tovarlarni topshirish haqidagi talabi qanoatlantirilishi
kerak. Agar talablar asosli bo'lsa, pulni qaytarish xaridorning platformaga va
sotuvchiga yozma arizasi berilgan kundan boshlab 10 ish kuni ichida amalga
oshiriladi.