Buyurtmani rasmiylashtirish va muddatlari 

1. Buyurtmani buyurtmachi mustaqil ravishda saytga yoki mobil ilova orqali joylashtirishi mumkin.

2. Buyurtmani joylashtirishda buyurtmachi tekshirish tartibidan o'tishi va quyidagi ma'lumotlarni ko'rsatishi lozim:

To'liq ism va telefon raqami;

Buyurtmani oluvchining to'liq ismi-sharifi va telefon raqami (agar u buyurtmachidan farqli bo'lsa);

Buyurtmani yetkazib berish manzili.

3. Buyurtma joylashtirgandan so'ng, buyurtmachiga buyurtmaning kutilgan yetkazib berish sanasi to'g'risida ma'lumot beriladi. Ushbu sana sotuvchining yetkazib berish xizmati yoki "Tinfis" etkazib berish xizmati buyurtmani xaridorga yetkazib berishga tayyor bo'lish vaqtini anglatadi. Ko'rsatilgan sana buyurtma qilingan tovarlarning sotuvchi omborida mavjudligiga, buyurtmani qayta ishlash uchun zarur bo'lgan vaqtga va buyurtma berish xizmati davomida tanlangan jo'natmaning yetkazib berish vaqtiga bog'liq;

4. Agar xaridor buyurtma bergan bo'lsa va sotuvchida buyurtma qilingan tovarlarning kerakli miqdori mavjud bo'lmasa, sotuvchi bu haqda Tinfis menejerlariga qo'ng'iroq yoki xabar orqali xabar beradi. Xaridor sotuvchidan mavjud bo'lgan miqdorda tovarni qabul qilishga rozi bo'lishga yoki 14 kun ichida bekor qilishga haqli, sotuvchi ushbu buyurtmani bekor qilish huquqini o'zida saqlab qoladi.;

4.1. Platforma yoki sotuvchi xaridor ilgari 5 (besh) va undan ortiq marta tovarlarning yo’qligi bilan bog'liq bo'lmagan sabablarni ko'rsatgan holda rad etgan tovarlar tarkibidagi buyurtmalarni bekor qilishga haqli;

5. Sotuvchining tovarlarni sotish shartnomasi boʻyicha xaridor oldidagi majburiyatlari buyurtmani sotib oluvchiga yoki buyurtmachi tomonidan koʻrsatilgan uchinchi shaxsga oʻtkazilgan paytdan boshlab bajarilgan deb hisoblanadi;

6.  Sotuvchining omborida tovarlarning mavjudligi va tovarning sotuvchi omboriga kutilayotgan etkazib berish vaqti to'g'risidagi ma'lumotlar mahsulot sahifasida ko'rsatilgan. Buyurtmachi tomonidan buyurtmani olish vaqti yetkazib berish manzili va hududiga, yetkazib berish xizmatining ishlashiga bog'liq va sotuvchiga bevosita bog'liq emas;

7. Saytda taqdim etilgan tovarlar haqidagi barcha ma'lumotlar faqat ma'lumot uchun mo'ljallangan va tovarlarning tavsiflari va xususiyatlari, shu jumladan ranglar, o'lchamlar va shakllar to'g'risida ishonchli ma'lumotlarni to'liq yetkaza olmaydi. Agar buyurtmachida tovarning xossalari va xususiyatlariga oid savollar bo'lsa, shu jumladan buyurtma qilingan tovarning sifatini tasdiqlovchi hujjatlarni taqdim etish zarurati bo'lsa, buyurtmani joylashtirishdan oldin buyurtmachi platformaning qo'llab-quvvatlash xizmatiga murojaat qilishi kerak;

8. Ba'zi buyurtmalarni joylashtirishda mijoz bir yoki bir nechta jo'natmalarda buyurtmani qanday yaratishni tanlashi mumkin;

9. Chegirmali tovarlarni sotish;

9.1. Sotuvchi saytdagi tovarning tavsifida ko'rsatilgan nuqsonlarga ega bo'lgan, shuningdek tovar uchun qo'shilgan hujjatlarda ko'rsatilgan tovarni sotish uchun taklif qilish huquqiga ega;

9.2. Agar xaridor tovarni sotishda sotuvchi tomonidan koʻrsatilmagan nuqsonlarni aniqlasa, xaridor tovarni xaridorga oʻtkazishdan oldin yoki transferdan oldin yuzaga kelgan sabablarga koʻra yuzaga kelgan nuqsonlarni isbotlasa, nuqsonlarni yoʻq qilish, almashtirish yoki shartnomani bekor qilish boʻyicha talablar qoʻyishga haqli.;

9.3. Sotuvchining chegirmali tovarlar uchun kafolat majburiyatlari, agar xaridor sotuvchi tomonidan belgilanmagan va tovar xaridorga topshirilgunga qadar paydo bo'lgan nuqsonlar / nuqsonlarni aniqlagan taqdirda qo'llaniladi. Bunday holda, xaridor sotuvchiga shartnomani bekor qilish va to'langan pulni qaytarish to'g'risida iltimos bilan murojaat qilish huquqiga ega, agar xaridor sotuvchiga 10 kundan kechiktirmay murojaat qilsa, xaridorning tovarlarni topshirish haqidagi talabi qanoatlantirilishi kerak. Agar talablar asosli bo'lsa, pulni qaytarish xaridorning platformaga va sotuvchiga yozma arizasi berilgan kundan boshlab 10 ish kuni ichida amalga oshiriladi.